Mersin İdmanyurdu – Beşiktaş Maçını Canlı İzle 01.04.2013

Kaos Club Mersin Idman Yurdu .. Unreal şeyler bu hafta orada oluyor .. Önce 6 oyuncu askıya: Ozan İpek, Ibrahima Yattara, Ömer Aysan, Mustafa Keçeli, Yenal Tuncer, Hakan Bayraktar .. Tüm sadece yattara yaralandı uzun vadeli olduğunu, önemli ve ilk takım oyuncuları vardı .. Ama ben onlar hakkında söylemek zorunda ne tüm thats değil .. Club 4 oyuncu araba, Yattara, Oyan İpek, Hakan Bayraktar ve Mustafa Keçeli verdi. Şimdi kulüp geri onların araba istedim ve oyuncuların sezon bittiğinde geri vermek istediklerini belirtti .. Kulüp Patron Ali Kahramanlı, bu konuda hasta var eğitimi için gitti ve bu oyunculara sweared .. Ayrıca patron söyleyerek Söylentiler Bu 4 oyuncu polis bürosuna gitti ve bu konuda söyledim .. bazı adamlar ass.Then tekme bulundu Şimdi takım patronu hikayeler gerçek öyle diyor .. tamamen kaos there.Mersin, durum ekibi, kötü şeklinde kötü emin sürmek olduğunu ve onlar hücumda çok zayıf, sadece Nobre skor olabilir .. Beşiktaş geri Almeida var, o portekiz ulusal team.Also koç Aybaba iyi formu gösterdi son günlerde Oguzhan Özyakup şeklinde yaklaşık mutlu. Ben unuttum bazıları varsa Onların sadece yokluğu, Sivok, i güncelleyecek. Beşiktaş bu maçı kazanması gerekiyor, ben bunu yapacak eminim. Bu hızlı adamlar atın, oran emin yakında düşecek .. İyi şanslar.

Euroleague.To tahrip alıyorum Cazip maç here.Besiktas ciddi olabilir, besiktas son haftalarda çok puan olamaz .. Son 5 maçı onlar ulaşamayacağı yaptım yüksek puanı o Euroleague also.Guess oynamak yoktu çünkü o da Christopher (12ppg), Jerrells (12,3 ppg var injured.Still, i Vidmar çalmıyor düşünüyorum bu maç 75.For oldu ), Ewing (9,6 ppg), Markota (8,5 ppg) + onlar yeterince puanlama için türk oyunculardan yardım alabilirsiniz, Özer, Çetin, Hersek ve Güler. Diğer taraftan biz onlar son karşılaşmalar çok puan her zaman puanlama .. Özellikle Karadeniz (ex michael wright) (vs telekom 30 ve Ted Kolej 30) yaptığı son iki maçta 60points atılan have.Mersin nasıl kaliteli takımı geçen hafta gösteren Mersin var . O 21,0 sayı ortalaması 6,3 Rebs, Holston 14,7 PPG, mersin 9,6 ppg.The türk oyuncular bu kadar etkili değildir 13,5 sayı ortalaması 6,5 Rebs, Prens 10,0 sayı ortalaması 6,4 Rebs, Solomon Sneed takım lideri besiktas yerel oyuncular gibi puanlama. Bu bahiste nedeni mersin iyi formda olması, besiktas bir şeyler yapmak gerek, them.mersin için yüksek bir skor için zaman iyi bir savunma takımı değil. ama suç gerçekten yaratıcı oyuncular var. Bu bahis için Ana nedeni H2H istatistikleri olduğunu. Son 6 toplantıları noktaları: 159.164.162.179.180.189. gerçekten impressive.over 150,5 beni, iyi şans için çok çok mümkün görünüyor!