Elaziğspor - Gençlerbirliği Maçını Canlı İzle 31 Mart 2013

Tüm handikap Öncelikle burada ½ 1 ama hala ben haftanın en güvenli bahis olarak bu seçim bakın. Geçen sezon Gençlerbirliği arasında flaş ekibi bir kez daha rekabete kaya hazır geri yolda olduğunu ve.

Evet onlar Beşiktaş, Bochum Thomas Ahmet Hassan ve Okan Koç gibi bazı iyi palyers kaybetti ama diğer taraftan onlar gerçekten iyi ve yararlı bir transfer yaptı; Bolton, Ali Cansun formu Beşiktaş, Baki gelen Denizlispor, Bülent Akın Mustafa Özkan nad Ali Tandoğan Genk'dan Sunderland, Skoko dan Mercimek .. Onlar geçen sezon kadar güçlü en azından. Antrenör Ersun Yananl Ankara'da kaldı ve o Fenerbahçe kulübü terk edeceğini tüm söylentiler sonra iyi bir taze bir başlangıç ​​amke için o da bakacağız. Tüm bu söylentiler Gençlerbirliği bir sürü son seaon etkilenir ve bu da geçen sezon adn başlığı imo almaya hak en iyi performans gösteren takım olduğu gibi onlar başlık alamadım tek nedeni budur.

Sezon öncesi oyunlar için Gençlerbirliği Belçika'ya gitti ve sıkıcı oyunları çift vardı, kısa bir süre 1 galibiyet ve 5 çizer ama Ankaragücü karşı oynadığı son oyunu (yerel derbi) onlar 2-0 onları yenmek, tam hak ve irade TSYD kupası var kesinlikle takımda themorales artırmak. Ben Ersun Yanal ve onun tüm taktikleri seviyorum ve Gençlerbirliği söz konusu olduğunda yine biz Türkiye'nin en iyi futbol oyunları izlemek eminim ..

Elazığspor ikinci bölümü imo doğrudan gidiyor. Bunu sezon sığınak henüz başlangıç ​​olarak Yorumlamak için çok erken olduğunu söyleyebilirsiniz ama ben bu konuda eminim. Onlar birçok yeni transferler vardı ama onlar korkuyor hiçbiri ellerinden geleni palyers lsot Öte yandan, Elazığ kaydetmek için iyi transferler değilim; Diyarbakırspor ve Gaziantepspor Erhan Namlı Adanaspor ve Cem Beceren için Meszaros. Bu üç palyers onlar için gerçekten önemli olduğunu ve şimdi onlar gitti. Elazığspor benim kırmızı sıcak düşme bu sezon adayları olduğunu ..

Ben TSYD fincan Diyarbakirspor karşı alst oyunu izledi ve 33th dakikada skoru tahmin etmeye çalışın pls olabilir? O 5-0 oldu! Ve sonra oyunu Diyarbakırspor galibiyet ile 5-2 sona erdi. Eğer daha fazla yorum ihtiyacınız var mı?