andorra türkiye maçı canli izle

Andorra Türkiye'ye karşı D grubunda 5. oyun oynayacaktır. Andorra gibi tüm 4 oyun kaybetti beklenen ve herhangi golü olamazdı, 0-13 var. Biz neredeyse amatör takım olduğunu biliyorum çünkü ben onlar hakkında benim sözlerim harcamayacağım. Maçı 1-2 kaybetti Onlar Moldavya karşı 2011 yılının Şubat ayında, son gol attı.
Türkiye de bu niteliklere çok kötü oynadı. Evde hemen Romanya'ya karşı ve Macaristan karşı Kayıp ve bu sonuç muhtemelen onları çok pahalıya mal olacak. Onlar Hollanda ve Macaristan karşı evde çok önemli oyunlar dahil niteliklerin hemen hemen tüm oyun unstil sonunda kazanmak için ihtiyaç sadece 3 puan 4 maç sonra ve bu grupta ikinci sırada yer almak zorunda. Bu yarış henüz bitmedi, ama Türkiye niteliklerin sonuna kadar herhangi bir noktada kaybetmek olabilir. Onlar bu mucize yapabilir ve ben bu takıma inanıyoruz. Türkiye'de çok yüksek sayıda genç ve yetenekli oyuncu var ve ben Türkiye'de 4-5 yıl sonra Avrupa'nın güçlü takımlarından biri olacağını düşünüyorum. Burada karşı Andorra ikinci şanslarını tutmak ve devam etmek için oyunu kazanmak gerekir i şiddetle motive türk ekibi bekliyoruz ve onlar 3-0 veya 4-0, belki daha fazla ve bu maçtan sonra bunlar bir Macaristan karşı evde oynayacak kazanacağını düşünüyorum Bu grupta yer.