REAL MADRİD GS MAÇI CANLI İZLE 9 NİSAN 2013

İzle Galatasaray v Real Madrid Salı 9 Nisan tarihinde 7:30 canlı - aynı zamanda ITV Player uygulaması ile cep telefonunuzda oyun izleyebilirsiniz.
Real Madrid, üç-gol kurşun arkasına saklanma ve saldırı Galatasaray gidecek, kaleci Diego Lopez göre.
Gerçek Estadio Santiago Bernabeu Şampiyonlar Ligi çeyrek final ilk maçında bir 3-0 avantaj güvenli ama onların 24 yarı final görünüm yapmak için teklif olarak İstanbul'da bir düşman kalabalık karşı karşıya gelecek.
Cristiano Ronaldo, Karim Benzema ve Gonzalo Higuain ilk maçında Jose Mourinho tarafı için hedef tüm vardı, ama onlar önde rövanş maçı sağlam bir yol varken, Lopez son dört yerlerini garanti altına almak için tek yol almaktır inanıyor Gala için saldırı.
"Biz ilk ayağı olarak mümkün gibi oynamak için denemek gerekir," Lopez realmadrid.com söyledi.
"Onlar Kontra atak, üzerinde iyi oynamak bir ekibiz ve her zaman derinlik arıyoruz ön çok hızlı oyuncuları var. Biz, savunma sakin tutmak sıkı her şeyi tutmak ve onlar için gitmek zorunda.

"Biz bu bir knock-out maçı ve 3-0 olduğu açıktır olmasına rağmen, 3-0 düşünmek olmamalıdır, ama bir gol veya anahtar olarak hedefler arıyor bakın.

"Bir hata olur çünkü bizim zihniyet var, ve skor gitmek olacak ve 3-0 geriye gizlemek olmaz."

Chelsea ile Şampiyonlar Ligi başlık geçen sezon kazandı Galatasaray forvet Didier Drogba, Türk Süper Lig Mersin İdmanyurdu üzerine Cumartesi günü 3-1 kazanmak iki kez attı olan maç öncesinde iyi şeklindedir.

Drogba Chelsea geçen Mayıs ayrıldıktan sonra Çin Süper Ligi tarafında Shanghai Shenhua zaman geçirdikten sonra Ocak ayında Galatasaray 'a.

"Ben Şampiyonlar Ligi ile özel bir ilişki var - ben dokunmak için uzun süre beklemek zorunda kaldı bir kupa olduğunu," Drogba uefa.com söyledi.

"Bu Şampiyonlar Ligi'nde geri olması, ve özellikle her oyun başında kendi marşı duymak benim için gerçek bir keyif veriyor.

"Ben büyük bir proje ile, iddialı bir kulüp bulduk. Onlar bir noktada Şampiyonlar Ligi kazanmak istiyorum. Benim için mükemmel bir seçimdir.

"Ben Marsilya yaşanan tutku yeniden keşfetmek istedim. Ben bu macera, bu meydan okuma parçası bir parçası olmak istiyorum. Bu çok heyecan verici bir şey."

Gala teknik direktör Fatih Terim gibi gölgesinde maçı hazırlıklarına Cumartesi günü lig maçında sırasında hararetli bir tartışma sonrasında uzun bir kale çizgisi yasağı karşı karşıya gördük.

Terim Duygu Erdoğan Süper Lig takımı teknik direktörü ilk kadın olarak bu hafta sonu tarih yapmak olabilir anlamına gelebilir yardımcıları Hasan Sas ve Ümit Davala, birlikte standları gönderildi.

Erdoğan ve kaleci antrenörü Claudio Taffarel Terim ve iki yardımcıları yasağı verilirse yan antrenör sadece uygun isimler.