Bursaspor-Mersin İdman Yurdu maçını canlı izle 13 Nisan 2013

Bursaspor gerçekten bu sezon underachieving edilir. Onlar 3 noktada geçen sezon ve daha önce bir sezon şampiyon. Bu sezon da 12 noktada ve tabloda tırmanmaya için oyunların bu tür kazanmak gerekir. Ben bir Avrupa Kupası yere ulaşmak için bir play-off ulaşmak için 4 ve 8 arasında en az bir nokta hedef olmalıdır düşünüyorum. (Türk FA gelen aptal yeni sistem)

Bu oyun Bursaspor Basser, Ozan İpek ve Musa Çağıran olmadan olacak ama önemli bir defans oyuncusu Serdar Aziz süspansiyon geri döndü için. Mersin daha önemli devamsızlık ve daha küçük bir takım vardır. Onlar Nobre, Hakan Bayraktar, Ben Yahia ve İbrahim Kaş olmadan.

Ben Bursaspor onların destekçileri ve deneyim yardımıyla bu kazanacağını düşünüyorum.
, Bursaspor çok son 5 maçta 4. sırada yer gibi aynı noktaları, son Avrupa Ligi yer, 43 points.With 3 ev kazanır ve uzak 2 kaybı ile 5. sırada yer üzerinde, Avrupa Ligi yerlere yakın, ben bu Bursaspor ile yapabilirsiniz düşünüyorum bir deplasman maçlarına, 3 son yerde kaybı, 18. sıraya, sadece 21 sayı ile Mersin, 15 yer gerisinde 11 sayı, küme düşme birinci yerde ve oynamak için sol 6 oyun ile ile bir süre sonra, şansı küme düşme kurtarmak için çok çok bir Avrupa Ligi yere yakalamak için kendi misyonu small.In, ben Bursaspor Tukey ilk lig, Mersi, oynadığı 7 oyunlar (5 Bursaspor karşı kazandığı hiç bir ekip en zayıf ekibi yanlış bir adım yapabilirsiniz ince yok kaybı ve 2 ev çizer)