Fenerbahçe – 1461 Trabzon Maçı Canlı İzle 27 Şubat 2013

Serkan Orhan, Bekir, Serdar, Hasan Ali (Ziegler), Krasiç, Selçuk, Salih, Caner (Recep), Beykan, Semih .... Bu 1461 Trabzon karşı maç için Fenerbahçe kadrosudur. Bana herhangi bir Türkiye Süper Lig takımı kolayca bu kadro yenebileceğimizi size anlatayım. Fenerbahçe grup başlığı bitirme hiçbir sorun ve tabii ki onların ideal bir kadro ile hizaya getirmek için hiçbir neden yoktur. Aşağıdaki 10 gün içinde Öte yandan Fenerbahçe çok ama çok önemli maçlarda 2 oynayacağız. Önce Inenu Beşiktaş stadyumu ziyaret edecek daha sonra Cumhuriyet Viktoria Plzen Giriş geçecek. Beşiktaş maçında çok kritik olduğunu ve kazanmak için yönetemez eğer onların lig kampanya veda edecek ve birçok eleştiriler başlayacaktır. UEFA, aynı zamanda onlar için en iyi ulaşmak için hevesli hayranları ve yönetim olarak önemlidir. Tabii ki Aykut Kocaman'ın bu gerçeğin çok farkında. Dolayısıyla yukarıdaki kadro veya benzeri ile oynayacağı şüphe yoktur.

1461 Trabzon ne olacak? Bu riskli bir bahis olduğu gibi her iki takım için bir hedef yok gibi görünüyor çünkü bu kabul edilebilir. Ben bu fikirde değilim. Tüm 1461 Trabzon Öncelikle Trabzonspor'un pilot takımı vardır. Ve bu takımda amacı Trabzonspor'un veya Türkiye Süper Ligi olan farklı bir kulüp oyuncuları hak etmektir. Onlar Trabzonspor ile aynı ligde çalamaz çünkü Türkiye Süper Ligi için hak kazanmak için şansı olmayan düzenlemeler nedeniyle. Oyuncular nerede oyunu ne için olursa olsun her maçta motive, nasıl, kim ya da ne. Vardır Oyuncuların gelecekteki kariyer inşa etmek 100% motivasyon ile oynamak. Orada başka bir şey Trabzon halkı ve taraftarları Fenerbahçe nefret Burada belirtilmesi gerekir ve ben nedenini açıklamak için burada bir roman yazmak olmaz. Ama Fenerbahçe'ye karşı büyük bir nefret var. Ve bu nefret de 1461 Trabzon tüm oyuncuların gönlünde kalır.

Oran düşeceği ve bu yüzden en kısa sürede bu önizleme gönder benim çok iyi yaparsan ben gerçekten endişe duyuyorum. Ben bu kesin bir bahis demiyorum, ama herhalde bu bahiste büyük bir yatırım olduğunu ve bunu yapacağım. Her iki takım da tam olarak bu maçı kazanmak için şansı aynı miktarda var ve ben aylardır bu gibi böyle aptalca bir hata yapma gişeleri şahit olmadık. 1461 Trabzon bahis.